عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
تبلیغات


مطالب پر بازدید
تبلیغات



















یکشنبه 16 شهریور 1393

 

>> برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید...

=========================================

براک ادوارد لزنر متولد ۱۲ جولای ۱۹۷۷ ( ۳۷ ساله ) ، کشتی کج کاری است که سابقه فعالیت در مسابقات میکس مارشال آرت و کشتی و فوتبال حرفه ای آمریکایی را هم در کارنامه دارد اما عمده شهرتش را از طریق دبلیو دبلیو ای بدست آورده است . همچنین او قهرمان اسبق سنگین وزن یو اف سی نیز می باشد . او به مدت دو سال تمام از مارچ ۲۰۰۲ تا مارچ ۲۰۰۴ در دبلیو دبلیو ای حضور داشت و در این مدت سه بار هم عنوان قهرمانی دبلیو دبلیو ای را نیز بدست آورد . در ۲۵ آگوست ۲۰۰۲ در سامر اسلم ، د راک را شکست داد تا در سن ۲۵ سالگی ، جوان ترین قهرمان بدیلو دبلیو ای لقب بگیرد . لزنر دو عنوان قهرمانی دیگرش را با شکست دادن بزرگانی همچون کرت انگل و البته آندرتیکر بدست آورد . او همچنین در همین مدت کوتاه دو ساله ، دو عنوان مهم دیگر را هم کسب کرد : کینگ آف د رینگ ۲۰۰۲ و رویال رامبل ۲۰۰۳

بلافاصله بعد از رسلمنیا ۲۰ او کشتی کج را رها کرد تا در لیگ ان اف ال بازی کند . او در بازی های پیش فصل هم برای تیم مینسوتا وایکینگ بازی کرد . در اواخر ۲۰۰۵ او به دنیای کشتی کج بازگشت اما نه دبلیو دبلیو ای بلکه به کمپانی ژاپنی نیو جاپان پرو رسلینگ و جالب اینکه در اولین مسابقه اش هم کمربند سنگین وزن این کمپانی را برد .

در سال ۲۰۰۷ براک وارد حیطه ام ام ای شد و اولین مبارزه خودش را هم با پیروزی پشت سر گذاشت . سپس در اکتبر ۲۰۰۷ با یو اف سی قرارداد بست . متاسفانه اولین مسابقه براک در یو اف سی در مقابل فرانک میر ، با شکست وی همراه بود اما بالاخره در ۱۵ نوامبر ۲۰۰۸ با شکست رندی کوتور عنوان افتخار آمیز قهرمانی سنگین وزن یو اف سی را بدست آورد و سپس در یو اف سی ۱۰۰ انتقام شکستش را مقابل میر گرفت . براک در یو اف سی ۱۲۱ کمربندش را به کین ولاسکوز باخت ( انصافا خیلی هم بد باخت ! ) . پس از مدتی دوری از مسابقات ، براک در دسامبر ۲۰۱۱ در سو اف سی ۱۴۱ بازگشت که بازگشتش با شکست مقابل اوریم و بازنشستگی از یو اف سی همراه بود .

سرانجام در آپریل ۲۰۱۲ وی به دبلیو دبلیو ای بازگشت و  بزرگترین دست آورد او در طی این مدت شکستن رکورد افسانه ای آندرتیکر در رسلمنیا بود .

—————————————————————————————————————

براک در وبستر آمریکا به دنیا آمد . او دوران تحصیل خود را در دبیرستان وبستر گذراند و وارد دانشگاه مینه سوتا شد . جالب اینکه هم اتاقی اش شلتون بنجامین بود ! او در طی دوران تحصیل خود مشغول به حرفه کشتی آماتور شد و در چندین عنوان قهرمانی هم کسب کرد . آمار کلی نتیجه های او ۱۰۶ برد در مقابل ۵ باخت بود . ( یه نکته ای بگم تو آمریکا به این کشتی که ما بهش میگیم کشتی کج میگن کشتی حرفه ای یا پروفشنال رسلینگ و به این کشتی خودمون که ورزش اول کشورمون هست هم میگن کشتی آماتور که در دو سبک آزاد و فرنگی برگزار میشه )

براک در سال ۲۰۰۰ پس از ترک دانشکده با دبلیو دبلیو اف قرارداد بست . او ابتدا به ohio valley wrestling فرستاده شد و در آن جا به همراه شلتون بنجامین یک تگ تیم خوب به نام ” مینه سوتا استرچینگ کرو ” را تشکیل داد و اتفاقا سه بار هم قهرمان تگ تیم شدند . براک قبل از اینکه وارد راستر اصلی دبلیو دبلیو اف شود چند بار در دارک مچ ها در سال های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ حضور یافت. اولین حضور رسمی او در دبلیو دبلیو اف در شوی راو ۱۸ مارچ ۲۰۰۲ بود دقیقا شب بعد از رسلمنیا ۱۸ که از میان جمعیت آمد و به سمت آل اسنو و اسپایک دادلی و میون حمله ور شد . پاول هیمن هم همیشه همراه براک بود . پس از جدا سازی دو برند راو و اسمکدان از هم ، براک به راو درفت شد . هیمن لقب the next big thing را به براک داد یعنی چیز بزرگ بعدی ! اولین درگیری براک با هاردی بویز ( جف و مت ) بود . اولین مسابقه رسمی تلویزیونی براک در بک لش ۲۰۰۲ در مقابل جف هاردی بود . جالبه بدونید داور اون مسابقه هم تدی لانگ جنرال منیجر اسبق اسمکدان بود . براک از همان ابتدا پر قدرت ظاهر شد و اولین مسابقه اش در مقابل جف را با ناک اوت پیروز شد ( جف بیهوش شد و داور مسابقه را تمام شده اعلام کرد ) . شب بعد در راو هم همین بلا را بر سر مت آورد . در جاجمنت دی هم دوباره این براک بود که موفق تر عمل کرد .

در ژوئن ۲۰۰۲ براک با شکست آر وی دی برنده تورنمنت کینگ آف د رینگ ۲۰۰۲ شد و این باعث شد که براک برای مسابقه کمربند دبیلو دبلیو ای در سامر اسلم انتخاب شود . ۲۲ جولای براک به اسمکدان رفت و پس از یک درگیری کوتاه با هالک هوگان ، استوری اصلی خود را در مقابل قهرمان دبلیو دبلیو ای یعنی د راک شروع کرد . لزنر در ونجنس برای کمربند اینترکانتیننتال در مقابل راب ون دم قرار گرفت و با دی کیو بازی را باخت . اما بالاخره براک در سامراسلم با شکست د راک ، قهرمان دبلیو دبلیو ای شد . با این قهرمانی در سن ۲۵ سالگی ، وی جوان ترین قهرمان تاریخ لقب گرفت ( رکوردی که تا قبل از آن در دست د راک بود ) . در آن زمان براک می بایست از کمربندش در هر دو برند دفاع می کرد . اما استفنی مکمن که جنرال منیجر وقت اسمکدان بود گفت که براک فقط با اسمکدان قرارداد دارد و فقط باید در اسمکدان بازی کند بنابراین اریک بیشاف ( جنرال منیجر وقت راو ) یک کمربند قهرمانی جهان مخصوص برند خودش را اضافه کرد تا هر برند یک قهرمان با ارزش جهانی داشته باشد .

براک ره صد ساله رو یه شبه پیمود و خیلی سریع به اوج افتخار رسید . حالا وقتش بود که بزرگترین استوری خودش رو شروع کنه . حریف بعدی او کسی نبود جز دد من آندرتیکر . مسابقه آن ها در آنفورگیون با نتیجه دابل دی کیو تمام شد و براک کمربند را نگه داشت . ماه بعد در نو مرسی در مسابقه هل این ا سل دوباره با هم روبرو شدند . البته براک لزنر قبل بازی دست آندرتیکر را شکست و در مسابقه هم با یک اف ۵ برنده مسابقه شد . ۶ روز بعد هم با پال هیمن ، ادج را شکست داد . اولین باخت لزنر با پین فال در سروایور سریز مقابل بیگ شو بود که باعث شد کمربندش را از دست بدهد . نامردی هیمن در این بازی باعث شد براک فیس شود . در پی پی وی بعدی براک به کرت انگل کمک کرد تا کمربند را از بیگ شو بگیرد .

در رویال رامبل ۲۰۰۳ براک به عنوان نفر ۲۹ ام وارد شد و با حذف آندرتیکر ، یک مسابقه قهرمانی در رسلمنیا بدست آورد . در مین ایونت رسلمنیا شاهد مسابقه زیبای سر کمربند دبلیو دبلیو ای بین براک لزنر و کرت انگل بودیم که منجر به دومین قهرمانی براک شد . شوتینگ استار پرس براک در این مسابقه از جذابترین صحنه ها بود . استوری این دو بعد از این مسابقه تمام شد چرا که انگل به علت عمل جراحی گردن چند ماهی از مسابقات دور شد . سپس براک وارد یک استوری کوتاه با جان سینا شد و در بک لش او را شکست داد . نفر بعدی دوباره بیگ شو بود که مسابقه به یاد ماندنی آنها که منجر به شکستن رینگ شد را هیچ کس فراموش نمی کند . بالاخره انگل پس از رهایی از مصدومیت در بازگشت خود به رینگ ، با شکست لزنر و بیگ شو برای چهارمین بار عنوان قهرمانی را کسب کرد .

استوری انگل و براک به مدت طولانی به طول انجامید و در زیباترین مسابقه تاریخ اسمکدان ، این دو در یک مسابقه آیرن من یک ساعتی در مقابل هم قرار گرفتند و براک به سختی و با نتیجه ۵ به ۴ موفق به شکست انگل و کسب سومین عنوان قهرمانی اش شد . پس از یک سال درگیری با انگل ، براک دوباره رفت سر وقت آندرتیکر اما درگیری این دو این بار هم زیاد طول نکشید . چون آندرتیکر رفت تا با مکمن درگیر شود . ( بازی به یاد ماندنی مکمن و تیکر در سروایور سریز ۲۰۰۳ رو هرگز فراموش نمی کنم ) . تیم لزنر در سروایور سریز در مقابل تیم انگل قرار گرفت که کریس بنوا در این بازی دومین کسی بود ( پس از انگل ) که براک را وادار به تپ اوت کرد . پس از سروایور سریز ، براک چند استوری کوتاه با بنوا و هاردکور هالی داشت که آنها را شکست داد .

لزنر در سروایور سریز برای اولین بار با گلدبرگ روبرو شد ( در یک پرومو ) و جرقه های درگیری این دو از همان جا شکل گرفت.

لزنر در رامبل ۲۰۰۴ یه اف ۵ به گلدبرگ زد و باعث شد انگل او رو حذف کنه . در نو وی اوت ۲۰۰۴ ادی گوئررو با کمک گلدبرگ موفق به شکست براک شد و کمربند را از وی گرفت . پایان کار لزنر در دبلیو دبلیو ای هم همان مسابقه معروف لزنر و گلدبرگ در رسلمنیا ۲۰ بود که داور ویژه این مسابقه استون کلد بود ( این بازی رو دیگه همه دیدن ) . گلدبرگ این مسابقه را با یک اسپیر و جک همر برنده شد هر چند بعدش یه استانر از استون کلد خورد و این برد ، زهر مارش شد ! :D

شب بعد از رسلمنیا ۲۰۱۲ در راو ، براک پس از ۸ سال به دبلیو دبلیو ای برگشت . در اولین مسابقه اش در اکستریم رولز ۲۰۱۲ در مقابل سینا ناکام بود . لزنر در مقابل قراردادش با دبلیو دبلیو ای توقعات زیادی داشت و موجب خشم تریپل اچ شد . لزنر با کیمورا لاک دست تریپل اچ را شکست . سپس تریپل اچ او را برای سامر اسلم چلنج کرد که پس از کش و قوس های فراوان بالاخره در راو ۱۰۰۰ هیمن این چلنج را پذیرفت . البته در سامر اسلم هم این قضیه دوباره تکرار شد و لزنر دوباره دست تریپل اچ را شکست . اف فایو لزنر روی وینس در راو بعد از رویال رامبل ۲۰۱۳ موجب شکل گیری دوباره درگیری بین تریپل اچ و لزنر شد که البته این بار تریپل اچ موفق تر عمل کرد و براک را در رسلمنیا شکست داد . پایان استوری این دو در اکستریم رولز ۲۰۱۳ بود که در یک مسابقه استیل کیج ، لزنر با کمک هیمن موفق به شکست تریپل اچ شد . استوری بعدی لزنر با پانک بود که در یک مسابقه خیلی زیبا در سامر اسلم براک به سختی موفق به شکست پانک شد . در رویال رامبل ، بیگ شو را شکست داد و در نهایت در رسلمنیا ۳۰ در عین ناباوری رکورد بی نظیر آندرتیکر در رسلمنیا را شکست تا نامش را تا ابد جاودانه کند.

به امید موفقیت براک لزنر.

 

 


امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 45


درباره : کشتی کج , بیوگرافی ,

بازدید : 636


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید
برچسب ها : بیوگرافی کامل براک لزنر , براک لزنر , Brock Lesnar ,

ارسال توسط A.H.M نظرات (0)
نظرات
    کد امنیتی رفرش
عناوين آخرين مطالب ارسالي

Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir

طراح قالب

قالب رزبلاگ

مترجم قالب

جدیدترین مطالب روز

فیلم روز

MUSIC 320K